tisdag 2 juni 2009

Jobb Jobb

Var rejält osugen på att jobba idag, specielt när jag kollade ut genom fönstret och såg att det blåste nå djävulskt och regnade.(för er som inte vet så jobbar som fotograf på forsränningsturerna) Kändes inte bättre när jag började byta om,stå i kallingar i snål blåsten. Åter igen så undrade jag varför jag inte tog på mig underställen när jag var hemma. Fast som alltid när paddel kläderna väl är på och vi åkte iväg så var det roligt igen, då är kylan som bortblåst. Var bra vatten nivå och var gött att paddla , blev en del roliga bilder också även fast det regnade hela tiden. Imorgon är jag ledig och ska kolla efter mer jobb. Hade helst bara jobbat som fotograf, ska bli kule när det blir på de avancerade turerna.





Henning siktar mot stjärnorna















Jope får en fin träff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar