söndag 28 juni 2009

Giftermål

Har spenderat helgen i Östersund, min bror har gift sig. Första gången jag går på ett bröllop och det var hur kul som helst, god mat och dryck också. Kändes däremot som jag höll på dö av värme slag den dagen, kostym och strålande sol samt ett dåligt ventilerat rum är ingen bra kombination. tjejerna kan ju sluta klaga på att de måste ha på sig högklackat, prova kostym en stekhet dag så får ni se hur det känns (mest riktat till hon jag gick på studentbalen med).

Annars har det vart bad och lek med mina syskons barn, behöver vila upp mig så hoppas det blir jobb imån.

1 kommentar:

  1. Tja, kul att du börjat skriva en blogg. Jag har ju bloggat ett bra tag. Du hittar den på http://riverspringer.blogspot.com om du inte har läst den innan...

    Hörs/ Emil

    SvaraRadera