torsdag 28 april 2011

Premiär

Har min sista examination imorgon , ska bli riktigt skönt för sen läser jag inte dubbelt nå mer. Har lite tidspress för morgondagen(har en redovisning) men jag fick erbjudande att ta paddelpremiären idag, kunde jag inte motstå. Jag Ante och David kom iväg lite efter lunch idag, var väl ca 2 timmar sena till ilägget. Det berodde på både bil strul och att vi fastnade med bilen på grusvägen för det var så mjukt. Hängde sig på hela underredet men efter lite knuffande och dragande så kom den lös. Paddlingen var riktigt fin speciellt med strålande sol men lite mindre vatten än vad det var igår.

Var första turen och jag hade lite intressanta linjer ner för forsarna ibland men i slut ändan gick det bra. Fastade lite halv efter ett vattenfall efter missat totalt och blev en sann t-bird ned för fallet. Hela båten och jag var tydligen borta en kort sekund och sen blev det att börja paddla på för att komma därifrån. andra försöket gick bätre men finns en del att jobba med. Har också kramat ett träd, var en ny upplevelse.

Nu dags att ta tag i skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar